Tonery a náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Kancelária a škola
IT a Elektronika

Čo musíte mať v e-shope

Prevádzkovanie online obchodu môže byť jedným z najzaujímavejších podnikateľských aktivít, pretože môžete predávať čokoľvek, počítačov, tlačiarní, náplní do tlačiarní, šperkov, oblečenia, kníh, sviečok, starostlivosti o pleť, mejkapu, papiernictva, umeleckých diel a tak by sme mohli pokračovať ďalej.

 

To, že nevlastníte kamennú predajňu, neznamená, že proces podnikania je nevyhnutne jednoduchší. Namietali by sme, že je to jednoducho iné. Existuje veľa pohyblivých častí, ktoré sa musia spojiť, aby fungoval ktorýkoľvek obchodný model. Napríklad v maloobchodnom odvetví elektronického obchodu je obal všetkým. Vaše škatule, obálky, obaly, etikety si vyžadujú o niečo viac pozornosti k detailom ako v kamennom obchode. Či už predávate krehké produkty, alebo len chcete vytvoriť konzistentnosť svojej značky, je nevyhnutné, aby ste investovali do dobrého balenia. Vzhľadom na to je rovnako dôležité venovať pozornosť tomu, čo obsahuje vaše balenie, aby ste si vybudovali trvalý vzťah so zákazníkmi.  Existujú milióny online obchodov, z ktorých mnohé pravdepodobne predávajú podobné produkty ako vy. Hoci váš produkt môže mať vynikajúcu kvalitu, to samo osebe nestačí na to, aby prilákalo zákazníkov, aby sa vrátili. Aké je riešenie? Ku každej objednávke priložte ďakovnú kartu. Možno sa pýtate, prečo alebo aký druh správy zahrnúť na samotnú kartu. Čítajte ďalej a zistite, prečo potrebujete tieto karty a čo budete musieť zahrnúť, aby ste mohli naplno využiť tento marketingový nástroj.

 

Prečo by ste mali zahrnúť ďakovné karty do každej objednávky?

Pridanie ďakovnej karty ku všetkým vašim objednávkam znamená, že nevenujete pozornosť len produktu, ktorý vyrábate alebo predávate, ale aj skúsenostiam vašich zákazníkov. Jednoduchá ďakovná karta bude veľmi užitočná, najmä ak zahrniete podnet na zadanie ďalšej objednávky, ako je kód kupónu alebo ak odporučíte propagačnú zľavu priateľovi.

 

Čo uviesť na ďakovnej karte?

 

Tu sú nasledujúce prvky, ktoré by ste mali zahrnúť do ďakovných kariet:

- Vaše logo

- Všeobecná ďakovná správa

- Kód kupónu alebo propagácia pre vracajúcich sa zákazníkov

- Vaše kontaktné údaje (e-mail, telefónne číslo, ak je k dispozícii, a adresa URL webovej stránky)

- Vaše sociálne médiá (Facebook, Instagram, TikTok)

- Motiváciu zdieľať recenzie/ spätnú väzbu na objednávky

Niečo naviac

Priestor pre personalizovanú správu. Ak na to máte kapacitu, získate viac sily! Ak nie, môžete tiež jednoducho zahrnúť priestor na prispôsobenie karty ručným napísaním mena zákazníka. Uistite sa, že tlačíte na papier, ktorý vám umožní slobodne písať rukou.

 

Podpísanie mena do správy. Možno zakladateľ obchodu alebo osoba baliaca objednávku. Stačí krátke a výstižné: za objednávku vám ďakuje (meno osoby) alebo o vašu objednávku sa staral a starostlivo zabalil (meno osoby).

 

Motív spoločnosti. Ľudia to často robia na samostatnom tlačenom materiáli, ale môžete skombinovať ďakovnú správu/promo a svoj príbeh na jeden vytlačený kus použitím viac ako jednej strany tlače.

 

Samozrejme, vždy môžete pridať aj ďakovné vložky pre zákazníkov v obchode! Ukázalo sa však, že skúsenosť s otvorením nového nákupu z online objednávky je zaujímavá. Koniec koncov, stále populárne videá „rozbaľovania“, ktoré vidíme na viacerých sociálnych platformách, sú niektoré z najčastejšie sledovaných videí na webe. Ako eCommerce obchod je dôležité, aby ste si obal nastavili spôsobom, ktorý je jedinečný pre vašu značku. Od typu balenia cez farby až po vložené vložky, venovanie pozornosti každej objednávke zaisťuje spokojných a vracajúcich sa zákazníkov.

 

 zdroj: blog-gotprint.com