Tonery a náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Modelová rada tlačiarne

Modelová rada nálpne

Kancelária a škola
IT a Elektronika

Trendy tlačového priemyslu pre rok 2024

Keďže je rok 2023 za nami, tak sme urobili prieskum, aby sme zistili, čo príde vo svete tlače v roku 2024. Nadchádzajúci rok sa pripravuje na to, aby sme zmenili spôsob, akým pristupujeme k tlači. Niektoré vzrušujúce nové trendy nám umožnia vidieť nárast kombinovania najnovších technológií s tlačou, zatiaľ čo niektoré trendy z minulých rokov sa budú prejavovať aj v novom roku. Pre tlačiarne aj spotrebiteľov tlače je výhodné poznať trendy, aby ich mohli začleniť relevantné metódy do nadchádzajúcich obchodných rozhodnutí a projektov. Poďme sa pozrieť na to, aké veci budú trendy v tlačiarenskom priemysle v roku 2024.

Digitálna tlač

Digitálna tlač je rýchlejšou metódou tlače s menším objemom a stále produkuje rovnako vysokú kvalitu produktov, akú by dosahovala ofsetová tlačiareň. Ponuka metód digitálnej tlače zaisťuje, že môžete realizovať viac menších projektov a poskytnúť presne to, čo mnohí spotrebitelia hľadajú.

Transparentnosť a udržateľnosť

Pokiaľ to stále neurobili, tak sa tlačiarenské spoločnosti zamerajú na udržateľnejšie metódy vo svojich výrobných metódach a podnikových iniciatívach. A ak áno, budú hľadať ešte lepšie alternatívy na dosiahnutie ekologických cieľov. Keďže sme v odvetví, ktoré sa točí okolo papiera, je dôležité hľadať alternatívne spôsoby, ako znížiť našu environmentálnu stopu. Rovnako dôležité je, aby ste boli v svojich metódach transparentní. Sú vaše maloobchodné ceny vyššie, pretože recyklovaný papier a materiály sú pre vaše vrecko drahšie? Sú atramenty, ktoré používate, vyrobené z roztokov na rastlinnej báze? Zdieľajte tieto informácie! Spotrebitelia oceňujú transparentnosť a dokonca ju vyhľadávajú; ak budete priamočiari, tak máte väčšia pravdepodobnosť, že zvýšite predaj a získate opakovaného zákazníka.

Zvýšenie vlastného balenia/označovania

Vlastné balenie môže zvýšiť vašu atraktivitu. Zatiaľ čo tlačiarne hľadajú pre svojich klientov ekonomickejšie riešenia, etiketovanie začalo a bude naďalej slúžiť ako populárna alternatíva k úplnému vlastnému baleniu. S množstvom rôznych materiálov, tvarov a veľkostí, ktoré sú ponúkané, je možné Roll Labels prispôsobiť tak, aby efektívne zobrazovali vašu značku a vytvorili súdržné obaly pre všetky vaše produkty.

 

Zdroj: Canva

Potlač odevov

Potlač odevov sa stala veľmi populárnou pre tlačiarov aj spotrebiteľov. Firemné uniformy, oblečenie miestnych športových tímov, kreatívny, ziskový tovar od grafických dizajnérov a dokonca aj niečo také jednoduché, ako je výroba vlastného darčeka pre milovanú osobu.

Zdroj: Canva

 

Stále viac a viac vidíme, že spoločnosti preferujú riešenia pre zákazkové odevy, ktoré nevyžadujú hromadnú výrobu. Tlač plnofarebných návrhov priamo na látku metódou priamej potlače na odev je čoraz viac atraktívnejšou. 

AI

Používanie platforiem AI, ako je ChatGPT, na pomoc v oblastiach dizajnu, obsahu atď. Pokiaľ ide o AI, stále existujú nedostatky, ktoré si vyžadujú úpravy, korektúry a úpravy skutočnou osobou, no napriek tomu je to užitočný nástroj na zvýšenie produktivity na pracovisku. Pomocou AI môžete tiež obmedziť preklepy na aktívach a šablónach jednoduchým získaním nápadov na správy z chatu alebo vložením vlastných správ šablón do systému, aby ste videli, čo vám AI vygeneruje alebo opraví. 

Špeciálne efekty a povrchová úprava

Kto by nemal rád efektne vyzerajúcu potlač? Špeciálne efekty v tlači dodávajú finálnym produktom jedinečný náskok, ktorý konkurenčná potlač nemusí mať. K tomu treba dodať, že nie všetky tlačiarne ponúkajú rovnaký typ špeciálnych povrchových úprav pre výtlačky. Ako tlačiareň ponúkanie akéhokoľvek druhu špeciálneho efektu pre tlačové produkty bude ďalším faktorom, pre ktorý si vás spotrebitelia môžu vybrať pred vaším konkurentom. Ako spotrebiteľ je dôležité urobiť si prieskum o tom, aké druhy špeciálnych povrchových úprav existujú a ktoré by ste chceli pridať k svojim výtlačkom.

 

Zdroj: Canva 

Skúmanie nových materiálov substrátu

Keď priemerný spotrebiteľ myslí na papier, nepremýšľa nad jeho schopnosťami a nevyhnutnosťou v každodennom živote. Ako tlačiari máme tendenciu romantizovať papier – a to z dobrého dôvodu! Výber papiera zohráva neoddeliteľnú súčasť toho, čo konkrétne výtlačky sprostredkujú a ako poskytovateľov tohto vysoko uznávaného média je užitočné preskúmať rôzne možnosti materiálov, ktoré umožnia tlačiarni aj spotrebiteľovi vyniknúť. Jednou z našich najobľúbenejších a jedinečných možností papiera je trojvrstvový ktorý má viacero farebných možností jadra a zamatové alebo plátno. Tieto materiály vyžarujú luxusný vzhľad a dojem a dokážu sa prispôsobiť profesionálnym aj osobným tlačovým projektom. Vizitky, pozvánky na pohľadnice a oveľa viac. 

Stručne povedané, niektoré trendy budú naďalej silné z predchádzajúcich rokov, zatiaľ čo niektoré predpovede trendov sú čerstvé a nové, no je tu jedna vec, ktorou si môžeme byť istí, a to, že sme nadšení z toho, ako sa všetky tieto trendy rozvinú v nadchádzajúcich rok.

 

 

Zdroj: blog-gotprint.com