Tonery a náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Kancelária a škola
IT a Elektronika
Akcie a zľavy

Viete čo je UV náter a prečo je potrebný?

UV náter je vynikajúci spôsob, ako dáte vyniknúť vašim tlačeným marketingovým dokumentom. UV náter poskytuje brilantný lesklý lesk vašim vizitkám, pohľadniciam, letákom a iným propagačným materiálom. Potiahnutie tlačových marketingových materiálov UV žiarením tiež poskytuje hrubú vrstvu ochrany pre dlhotrvajúcu trvanlivosť, ktorá vám prinesie najväčší úspech. Čo znamená UV lakovanie, ako to funguje, aké sú výhody UV lakovania na vašej tlači? Pozrite sa, čo je UV náter a prečo ho potrebujete pre tlačové marketingové materiály.

 

Čo je to UV náter?

UV náter je číra zmes, ktorá sa nanáša na mokrý papier, potom sa okamžite vysuší ultrafialovým svetlom (UV náter je skratka pre ultrafialový náter). Na poťahovanie papiera sa používa niekoľko typov zlúčenín. Medzi chemikálie na UV nátery patrí polyetylén, uhličitan vápenatý a kaolinit. Tieto zlúčeniny sú rafinované a zmiešané s viskozifikátormi, ktoré im pomáhajú priľnúť k papieru. Na nanášanie náteru po tlači sa používa UV lakovací stroj.

UV nátery sa môžu líšiť v odrazivosti a hrúbke v závislosti od aplikácie, hoci vysokolesklý alebo jemný matný UV náter sa zvyčajne používa pre prémiové tlačové aplikácie.

UV náter môže byť aplikovaný na celý váš produkt, prednú aj zadnú stranu, alebo len na jednu stranu. Môžete sa tiež rozhodnúť pre bodový UV náter, pri ktorom sa ultrafialový náter aplikuje len na určité miesta na vašom dizajne (skvelý spôsob, ako nechať vyniknúť logá alebo fotografie).

Je UV náter vodotesný?

Nie, UV náter nie je vodotesný, ale je odolný voči vode v zmysle postriekania vodou. UV lakovanie by sa nemalo zamieňať s inými typmi procesov konečnej úpravy papiera, ako je vodné lakovanie a laminovanie.

Vodný náter vs. UV náter

Vodný náter je na vodnej báze a hoci môže byť dobrou možnosťou náteru pre papier, UV náter ponúka väčší lesk a lepšiu ochranu.

UV náter vs. Laminácia

Laminácia ponúka dobrú ochranu, ale proces laminácie vyžaduje orezávanie hrán, čo môže zvýšiť výrobné náklady. Laminácia môže ponúknuť hydroizoláciu, kde UV náter nie.

Ako vidíte, proces UV lakovania sa líši od iných typov povrchovej úpravy papiera a ponúka svoje vlastné výrazné výhody.

Aké sú výhody a výhody UV lakovania?

UV lak má hlavné výhody

UV náter ponúka krásny lesklý lesk, vďaka ktorému vyniknú vaše marketingové nástroje. Napríklad UV náter na vizitkách ich urobí atraktívnejšími ako nenatierané vizitky. UV povlak je tiež hladký na dotyk, čo znamená, že ponúka príjemný hmatový zážitok, ktorý si zákazníci všimnú.

UV náter chráni vaše tlačové marketingové nástroje. Povlak pomáha odolávať oderom, škrabancom, odieraniu a rozmazaniu atramentu. To znamená, že vaše marketingové nástroje vyzerajú skvele, dlhšie a naťahujú vaše marketingové doláre ďalej. Je to dôležité najmä vtedy, ak potrebujete chrániť odosielateľov priamej pošty, ako sú pohľadnice , ktoré sa miešajú s inými odosielateľmi, a keď umiestňujete plagáty, brožúry a iné marketingové nástroje na verejné miesta s vysokou návštevnosťou, kde je pravdepodobné, že zaobchádzať. Obe výhody znamenajú, že UV náter ponúka konkurenčnú výhodu, ktorá môže zlepšiť imidž vašej značky a maximalizovať návratnosť vašich investícií. UV náter je tiež ekologický, pretože po vytvrdnutí neuvoľňuje žiadne prchavé organické zlúčeniny (VOC).

Čo môže byť potiahnuté UV žiarením?

Takmer každý tlačový marketingový dokument môže byť potiahnutý UV žiarením, hoci UV náter je najvhodnejší pre ťažšie papiere, ako sú krycie materiály.

Či už tlačíte vizitky, poštové pohľadnice, obaly na brožúry a katalógy, plagáty a letáky, predajné hárky, kalendáre alebo iné marketingové nástroje, UV náter vám môže pomôcť upútať pozornosť a dodať vašej správe prvotriedny, rafinovaný vzhľad, ktorý vydrží. dlhšie a pomôže vám odlíšiť sa od konkurencie.

Navrhnite si vlastné pohľadnice online! Všetko, čo potrebujete, sú naše bezplatné šablóny pohľadníc a ľahko použiteľný tvorca pohľadníc.

Prečo by ste mali mať svoje tlačové marketingové materiály potiahnuté UV žiarením

Existujú tri hlavné dôvody, prečo aplikovať UV náter na vaše marketingové materiály. Po prvé, UV náter obohatí váš dizajn a zvýrazní vaše farby. Jasný, lesklý lesk sa hodí k živým farbám, ktoré z papiera vypadnú, takže vaše umelecké dielo vynikne a pritiahne pozornosť. Napríklad tlač vizitiek potiahnutých UV žiarením bude atraktívnejšia, ako vizitky bez povrchovej úpravy a navyše nebudú šúchať ľuďom v peňaženkách.

Po druhé, UV náter ponúka prémiové produkty a služby. Ste prvotriedna značka a vzhľad dielu vzbudzuje dôveru zákazníkov. Keď tlačíte prémiové marketingové nástroje s UV povlakom, vytvára to dojem, že vaša spoločnosť je úspešná a ak ste úspešní, pravdepodobne máte veľa spokojných zákazníkov. Záver: Ľudia sa budú s vami cítiť pohodlnejšie.

Nakoniec, UV náter chráni vaše marketingové materiály, takže vydržia dlhšie  a čím dlhšie vydržia, tým viac môžu pracovať na získaní odozvy. Dlhá životnosť znamená, že môžete zvýšiť návratnosť investícií a získať viac kilometrov z každého investovaného dolára. Ak napríklad vytlačíte vinylové nálepky s UV vrstvou, vydržia oveľa dlhšie ako nálepky bez povrchovej úpravy.

UV lakovanie je nízkorizikový proces a má zmysel pre značky, ktoré chcú maximalizovať návratnosť investícií s minimálnymi investíciami. Je to skvelý spôsob, ako zvýšiť svoju marketingovú príťažlivosť zlepšením estetiky a ochranou marketingových nástrojov, pričom jeho implementácia stojí veľmi málo.