Výber najlepšieho papiera pre tlačový marketing
Ktorý papier by ste si mali vybrať pre svoj ďalší marketingový projekt v oblasti tlače? Odpoveď závisí od typu marketingového nástroja, ktorý tlačíte, a jeho účelu, štýlu dizajnu, rozpočtu a ďalších faktorov. Nasledujúce podrobnosti o tom, ako vybrať papier pre populárne tlačové marketingové produkty.
Najlepší papier na vizitky a pohľadnice
Vizitky sa držia v ruke, takže papier s príjemnými hmatovými vlastnosťami vám môže pomôcť urobiť silný prvý dojem na potenciálnych zákazníkov. Pre pohľadnice, ktoré nie sú chránené obálkami je vhodný papier dostatočne odolný, aby prežil odoslanie poštou, a dostatočne úderný na to, aby upútal pozornosť pri poštovej schránke.
16-bodový lesklý krycí materiál C2S : Tento papierový kartón je obojstranne potiahnutý a ponúka elegantný lesklý povrch, ktorý pôsobí hladko a pomáha vášmu dizajnu. Hrubé papiere sú ideálne na vysekávanie vizitiek a skladaných vizitiek a ponúkajú maximálnu odolnosť pri odosielaní pohľadníc.
15-bodový zamatový krycí materiál : Zamatový papier ponúka ultra hladký povrch pre luxusný pocit. Môžete sa rozhodnúť pre povrchovú úpravu mäkkú na dotyk na tlač nezabudnuteľných vizitiek a pohľadníc, ktoré si zákazníci budú chcieť držať. Na zamatový papier sa dá písať atramentovými perami, takže sú to vynikajúce vizitky.
14-bodový krycí materiál : Skvelý štandardný papier, ktorý je hrubý a odolný. Lesklá povrchová úprava pomáha vášmu dizajnu žiariť a poskytuje krásnu prezentáciu. Vizitky a pohľadnice si môžete nechať potiahnuť obojstranne alebo len z jednej strany, ak potrebujete písať na zadnú stranu.
14-bodový nenatieraný krycí papier : Klasický papier bez povrchovej úpravy, na ktorý je možné písať atramentovými perami aj ceruzkami.
13-bodový matný krycí materiál : Ideálna voľba pre jemný a sofistikovaný vzhľad. Matný náter dodá vašim návrhom elegantný nádych. Chcete sa správať ekologicky? Môžete sa rozhodnúť pre 13-bodový, 100-percentne recyklovaný matný krycí materiál, ktorý je vyrobený výlučne zo spotrebiteľského odpadu.
Ľanový papier s hmotnosťou 100 lb : K dispozícii v textúrovanej brilantnej bielej farbe pre klasický hmatový pocit alebo v ultra hladkej prírodnej bielej, ľanový papier je fantastickou voľbou pre špičkové vizitky a pohľadnice, ktoré potrebujú zapôsobiť na potenciálnych zákazníkov.
Ultra karty : Špičkový papier na pohľadnice a vizitky pre výkonnú prezentáciu, ultra karty s farebným jadrom medzi vrstvami textúrovaného papiera s hmotnosťou 120 libier, ktoré pridávajú vizuálne vzrušujúci pás farby okrajov.
Farebný papier : Využite technológiu bieleho atramentu na tlač jedinečných vizitiek a pohľadníc, ktoré vyniknú na vami zvolenej farbe papiera, vrátane grafitového, strieborného, zlatého, červeného.
Najlepšie brožúry a predaj hárkových papierov
Rovnako ako vizitky, brožúry a predajné hárky spracúvajú zákazníci, takže musia vyzerať úžasne, aby urobili čo najlepší dojem.
Lesklý obal s hmotnosťou 100 libier : Hrubý papier, ktorý zachováva zloženie brožúry a má vysokolesklý povrch, ktorý pomáha vylepšiť obrázky produktu.
80 lb. recyklovaný matný kryt : Ekologická alternatíva s jemným, elegantným matným povrchom, ktorý je ideálny pre podniky založené na službách.
100 lb. lesklý text : Dobrý všestranný brožúrový papier, ktorý vyzerá krásne a je cenovo dostupný.
70 lb. matný text : Ľahká a cenovo dostupná ekologická možnosť pre spoločnosti s obmedzeným rozpočtom.
13-bodový matný krycí materiál : Hrubší papier s matným povrchom, ktorý je k dispozícii ako 100-percentne recyklovaný krycí materiál; je to ekologická možnosť, ktorá neobetuje prezentáciu
80 lb. nepotiahnutý text : Vyrobené zo 100 percent recyklovaného spotrebiteľského odpadu ; tento tenší papier je šetrný k rozpočtu aj k životnému prostrediu.
80 lb. ľanový text : Vyberte si medzi textúrovanou brilantnou bielou pre príjemný hmatový pocit alebo krémovou, hladkou prírodnou bielou pre brožúry, ktoré vynikajú nad konkurenciou.
100 lb. lesklý obal s UV alebo AQ povlakom : Ideálny na predajné hárky, tento hrubý papier dodáva živosť a odolnosť s vysokolesklým UV alebo vodným povlakom.
Najlepšie brožúrky a katalógové papiere
Brožúry a katalógy je možné tlačiť s hrubými, odolnými obalmi a tenšími, cenovo dostupnými vnútornými stranami. Alebo môžete tlačiť brožúry a katalógy výlučne z vnútorných papierových zásob, čo je cenovo výhodná možnosť.
100 lb. lesklý obal : Obľúbená možnosť, ktorá kombinuje mohutnosť hrubého papiera s krásnym vysokým leskom.
13-bodový matný kryt : Tento krycí materiál má sofistikovaný matný povrch a trvácnosť hrubšieho papiera. Môžete si tiež vybrať ekologický 100 percentne recyklovaný matný kryt.
15-bodový zamat s povrchovou úpravou mäkkou na dotyk : Luxusný papier, vďaka ktorému vyniknú vaše katalógy a brožúry. Povlak dodáva jemný, ultrahladký, mäkký povrch, ktorý je v ruke úžasný.
Lesklý text s hmotnosťou 100 lb : Hrubý papier, ktorý dodáva vašim katalógom a brožúram dojem kvality vďaka svojmu lesklému lesku.
70 lb. matný text : Štandardná možnosť, ktorá prepožičiava klasický vzhľad a dojem interiérovým stránkam vášho katalógu a brožúry, ideálne pre cenovo výhodnú tlač.
80 lb. lesklý text : Tento ľahší papier, ktorý je cenovo dostupný a krásny, uľahčuje otáčanie strán a vytvára ostré a jasné obrázky produktov.
80 lb. nepotiahnutý text : Vyrobený zo 100 percent spotrebiteľského odpadu, tento nepotiahnutý variant je ekologický a nenáročný na rozpočet. Je to skvelá voľba pre brožúry, na ktoré je potrebné písať.
Prezentácia : Váš papier by mal zodpovedať tónu a štýlu vášho návrhu. Chcete sofistikovaný alebo luxusný vzhľad? Vyberte si papier so zamatovým alebo matným povrchom. Chcete jasnú, vzrušujúcu estetiku? Choďte na lesk.
Pocit : Zvážte, ako budú vyzerať vaše vytlačené materiály. Ak chcete jemný a luxusný pocit, zamatový papier je skvelou voľbou. Chcete elegantný povrch? Lesk je najlepší. Potrebujete klasický textúrovaný pocit? Vyskúšajte brilantný biely ľanový papier. Nezabudnite, že na mnohé druhy papiera môžete pridať UV alebo AQ povlak, aby ste zvýšili faktor lesku.
Trvanlivosť : Hrubé, natierané papiere ponúkajú najlepšiu trvanlivosť, čo je obzvlášť dôležité, ak posielate pohľadnice a brožúry. Pridajte ďalšiu vrstvu ochrany s UV alebo AQ povlakom.
Účel : Potrebujete vy alebo vaši zákazníci písať na vaše vizitky, menovky, brožúry alebo pohľadnice? Ak áno, nenatieraný papier môže byť vašou najlepšou voľbou; alebo vyberte papier, ktorý je potiahnutý len na jednej strane.
Rozpočet : Tenšie papiere sú lacnejšie, aj keď nevyzerajú alebo sa necítia tak úžasne ako hrubšie papiere. Nájdite rovnováhu medzi rozpočtom a prezentáciou, aby ste maximalizovali návratnosť investícií.
Ekologickosť : Má vaša firma zelenú agendu? Ak áno, vyberte si ekologické papiere, ktoré sú vyrobené zo 100 percent spotrebiteľského odpadu.