Tonery a náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Typ tlačiarne alebo náplne

Modelová rada tlačiarne

Modelové rady nalplni

Kancelária a škola
IT a Elektronika
Akcie a zľavy

Vytvorte tlačené firemné bulletiny

Newsletter je marketingový nástroj, ktorý sa používa na udržanie aktívneho publika. To, čo dnes nazývame elektronické bulletiny, v skutočnosti začalo ako výtlačky. Je to príbuzný k novinám, ale s bulletinom máte viac priestoru pre kreativitu, a to v dizajne aj obsahu. V závislosti od témy vášho bulletinu a vášho publika môžete byť kreatívni, ako len chcete. Nielen dizajnom, farebnou schémou ale dokonca aj typom obsahu, ktorý chcete zahrnúť. 

Zaujíma vás, či sú tlačené bulletiny stále relevantné. Odpoveď znie áno. Opýtajte sa ktoréhokoľvek z obchodných reťazcov s potravinami a potvrdí vám to. Ich newsletter vychádza v digitálnom aj tlačenom formáte. Ich bulletiny obsahujú produktové akčné novinky vrátane sezónnych položiek, rýchle a jednoduché recepty súvisiace s ich produktmi a oveľa cielenejší obsah, ktorý si zákazníci radi prečítajú.

Hoci tento typ obsahu nemusí byť niečo, s čím by sa vaša spoločnosť alebo klientela mohla spájať, jedno vieme určite: Môžete si jednoducho vytvoriť vlastné tlačené firemné bulletiny s relevantnými informáciami.

 

 

 

Má význam vytlačiť newsletter, keď ho už distribuujete digitálne? 

Zvážte skutočnosť, že aj keď sa veľa bulletinov presunulo do digitálneho priestoru prostredníctvom e-mailu alebo webovej stránky, e-mailový bulletin sa môže stratiť v mori iných propagačných e-mailov.  S tlačeným newsletterom, pretože je hmatateľný a má slušnú veľkosť, je väčšia pravdepodobnosť, že si ho zoberú a prečítajú. To znamená, že vaše úsilie nezostane nepovšimnuté. 

Najlepším postupom by bolo vytvoriť bulletiny, ktoré by ste mohli distribuovať na oboch médiách. Aj keď sa vám môže zdať, že je to plytvanie peniazmi robiť oboje, berte to tak, že je to skôr investícia. Najmä ak plánujete fyzicky rozdávať svoj bulletin vo vašej prevádzke alebo priamo do zásielok. Môžete ich zahrnúť do nákupných tašiek, zásielok, aby zákazníci mali k dispozícii najnovšie vydanie vášho bulletinu priamo z tlače!

Vytvorenie bulletinu - ako začať 

Typ obsahu

Zahrňte písaný obsah, ako sú exkluzívne informácie, nové alebo trendové produkty, relevantné články, zákaznícke zvýraznenia a cielený obsah, ktorý bude čitateľov inšpirovať.

Správy o vašej spoločnosti

Môže ísť o čokoľvek od uvedenia nových produktov na trh alebo ich skorého uvedenia na trh, nových funkcií alebo všeobecných správ, z ktorých by malo úžitok vaše publikum.

Zacielený obsah

Máme tým na mysli, že ak ste obchod s potravinami, tak obsah ktorý by inšpiroval vaše publikum, môže byť jednoduchý recept s obľúbenou ingredienciou, ktorú nájdete vo vašom obchode. Ak prevádzkujete odevnú spoločnosť, inšpiratívnym obsahom by bol lookbook outfitov zostavený niektorým z ambasádorov vašej značky.

Dizajnové nápady

Neexistuje žiadny spôsob, ako vytvoriť rozloženie alebo dizajn bulletinu. Ako sme už spomenuli, bulletiny môžu mať kreatívnejší prístup, pričom úroveň kreativity závisí od vášho odvetvia. Ak si nie ste istí rozložením, pozrite si niekoľko príkladov a šablón na internete.

Ak už máte svoju zavedenú značku a logo, ľahšie si vymyslíte plán dizajnu svojho bulletinu, ak budete postupovať zladením písma, farebnej schémy atď. Ak nemáte svoje vlastné zásady pre budovanie značky, teraz je čas prísť s nimi. Použite svoj bulletin ako príležitosť na dokončenie vzhľadu a štýlu značky vašej spoločnosti. 

Farby

Farba priťahuje pozornosť ľudského oka, preto je dôležité, aby ste vo svojich bulletinoch používali rôzne farby. Samozrejme, farby by mali dopĺňať text a fotografie vo vašom bulletine, ako aj farebnú schému značky. 

Kvalitný minimalizmus a stručnosť

Aj keď chcete svojich čitateľov informovať a pobaviť, zároveň sa chcete uistiť, že ich nezahlcujete obsahom. V skutočnosti by ste mali mať tlačené informačné bulletiny celkovo nie viac ako 6 strán a zvážiť vytvorenie stručnejších verzií prostredníctvom e-mailu. Ak máte webovú stránku, môžete na nej dokonca hostiť celý bulletin a nechať používateľov navštíviť stránku, aby si prečítali viac, pričom vaša e-mailová verzia bude zhustená s kľúčovými bodmi.

 

Ako vytlačím bulletiny?  

Newsletter je možné tlačiť štýlom brožúry, viacstranového letáku. Môžete začať v malom množstve už od 100 kusov. 

Vyberte si z troch praktických veľkostí, vrátane brožúr alebo katalógov 5,5” x 8,5”, 6” x 9” a štandardnej veľkosti písmen 8,5” x 11”. Vytlačte len 8 strán, čo zahŕňa prednú a zadnú stranu každej obálky a každá strana strany sa tiež počíta ako jedna. Takže 4 strany na obálky, 4 na vnútorné strany.

Ak vytvárate newsletter, je viac než pravdepodobné, že skončíte so sedlovou väzbou kvôli počtu strán, ale ak vytvárate katalóg, ktorý má 48 alebo viac strán, budete mať možnosť výberu.

Hlavný rozdiel medzi nimi je v tom, že väzba sedlovým stehom je viazaná silnými sponkami cez chrbticu, zatiaľ čo dokonalá väzba používa lepidlo na držanie chrbtice pohromade. Dokonalá väzba sa dá použiť len pri hrubších publikáciách. Často to uvidíte na hrubších časopisoch alebo katalógoch. 

V skutočnosti nebudete potrebovať viac ako 12 strán (4 obálky, 8 vnútri) v najlepšom prípade pre váš tlačený newsletter. V prípade, že prekročíte vyššie uvedený počet strán, je najlepšie vrátiť sa do fázy úprav, aby ste zhustili svoj obsah.

 

Výber papiera pre tlač bulletinov

Keďže neponúkate bežné noviny, máte k dispozícii prémiové možnosti papiera, vďaka ktorým bude váš bulletin zaujímavý. 

 

Možnosti papiera

Hladký, lesklý, odolný voči poškodeniu a má rovnaké vlastnosti ako mäkký obal katalógu

Žiarivo biely a nenatieraný, najbližšie k bežnému papieru, ale s o niečo odolnejšími vlastnosťami (papier je kompatibilný s laserovými a atramentovými tlačiarňami)

Ľahký, ale odolný, najlepší pre živé farby

Recyklovaný matný

Ostrý biely, matný, ekologický papier

 

Možnosti obalu

Vlastná obálka – čo znamená, že obal bude rovnaký ako papier, ktorý vyberiete pre svoje strany

Lesklá obálka – Flexibilný, odolný a funguje dobre so živými farbami

Lesklý obálka UV – Klasický lesklý, ktorý ste pravdepodobne videli ako vizitky (pridaný vysoko lesklý UV náter pre lesk a ochranu pred poškodením)

Nenatieraná obálka – Rovnaká hrúbka ako lesklá obálka, len tento je nepotiahnutý

Recyklovaná matná obálka – Ostrý biely, matný, ekologický papier. Dobre sa spáruje s recyklovaným matným

 

Pokiaľ ide o prípravu stránok bulletinu na tlač, musíte sa uistiť o nasledujúcom:

Stránky sú v režime CMYK

Zrovnajte vrstvy súborov, aby ste sa nemuseli obávať, že sa na vašich výtlačkoch nezobrazia prvky

Umiestnite všetky jednotlivé strany do jedného viacstranového súboru PDF so stranami v číselnom poradí (prvá strana je predná strana, druhá strana je vnútorná strana prednej strany a tak ďalej)

 

 zdroj: blog-gotprint.com