Ako vám tlačiareň ušetrí čas v kancelárii


Poznáte to, práce veľa a času málo. Na to všetko ešte musíte vytlačiť urgentne dokumenty pred mítingom. Máte v kancelárii výbornú multifunkčnú tlačiareň a predsa neviete, ako ušetriť čas? Možno vám pomôže pár jednoduchých trikov. 

Tlačte priamo z mobilu alebo Cloudu

Nezdržujete sa preposielaním dokumentov alebo časom pri pc, ak si môžete dokumenty dať vytlačiť priamo z mobilu alebo z online úložiska Google Drive, One Drive, Dropbox alebo Evernote. Inteligentná tlačiareň s pripojením k Wi-Fi si vystačí sama, bez toho aby ste zapínali počítač.

Skenujte priamo do e-mailu alebo zdieľajte

Dnes už skoro každá podniková multifunkcia dokáže skenovať priamo do e-mailu. Dokonca môžete urobiť aj pár jednoduchých úprav. Ušetríte si tak čas, ktorý by vám zabralo skenovanie do pc, úprava a znovu otváranie emailového klienta a odoslanie e-mailu. Čo je možné zdieľajte do zdieľanej zložky online, ku ktorej majú prístup oprávnené osoby, pre ktoré je dokument určený. Skenujte priamo do e-mailu zo zariadenia a preskočte zbytočné medzikroky. Samozrejme, že multifunkcia musí podporovať pripojenie do LAN siete alebo Wi-Fi. 

Skenované dokumenty upravte hneď

Potrebujete upraviť dokument a máte málo času? Ak je to možné, upravujte skenované dokumenty priamo v tlačiarni alebo mobile.  Dokument, ktorý potrebuje úpravu naskenujte a môžete uložiť, ako dokument Word, Excel, PowerPoint prípadne PDF. Vykonajte potrebné úpravy a je to. Nemusíte vytvárať nový dokument.  Znovu tým ušetríte nejaký čas. 

Manažujte nástroje tlačiarne podľa svojich potrieb, personifikujte

Ak používate multifunkciu alebo tlačiareň, ktorá vám dovoľuje rozšírené nastavenia užívateľského prostredia alebo pridávanie aplikácií využite to. Nastavte zariadenia svojím potrebám. Využívajte rýchlu voľbu vyvolávania funkcií. 

Používajte veľkokapacitné atramentové náplne alebo tonerové kazety

Možno to nie je priamo vo vašej náplni práce meniť spotrebované kazety alebo dokladať papier. Ale aj čakanie na oprávnenú osobu, kto to má na starosti stojí čas. Ak si v kancelárii meníte náplne sami, určite oceníte, menej častú výmenu. To dosiahnete používaním veľkokapacitných atramentových náplní alebo tonerových kaziet. A keď sme už pri náplniach, okrem času si môžete znížiť náklady použivaním kompatibilných alterantívnych náplní a tonerov.

Naučte sa používať duplex a automatický podávač papiera

Ak sa naučíte správne používať duplex, pre dokumenty, ktoré môžu byť obojstranne na jednom papieri, ušetríte nielen čas ale aj papier. Podávač papiera pri skenovaní sa zase postará o to, aby ste nemuseli stáť pri zariadení a mohli vykonávať ďalšiu pracovnú úlohu.

Vstupný zásobník môže byť XL

Kapacita zásobníka ma svoje maximum, využite ho. Ak máte v kancelárií zariadenie, ktorá ponúka možnosť rozšírenia o prídavný vstupný zásobník, zvážte to. Dostanete tak niekoľkonásobne vyššiu kapacitu papiera na vstupe a odpadne vám časté dokladanie papiera. Hlavne pri veľkom objeme tlače túto možnosť oceníte. 

Spoznajte svoju tlačiareň 

Dnešné tlačiarne a multifunkcie ponúkajú široké možnosti nastavení, množstvo užitočných funkcií a bohatú konektivitu. Naučte sa používať zariadenie tak, aby vám ušetrilo čas a zvýšilo komfort používania. 

Infolinka (PO-PI: 8:00-16:00)
Používaním stránok prevádzkovateľa Soft-Tech, s.r.o.
súhlasíte s používaním cookies, pomocou ktorých vylepšujeme naše služby.
Viac informácií.